Bestellen en selecteren
Waar en hoe selecteer ik de tekening van mijn kind?
Als u een product selecteert heeft u de mogelijkheid om de klas aan te duiden en daarna de tekening, rond of vierkant.
Wat als ik meerdere artikelen wil met hetzelfde ontwerp?
Dat kan, het gekozen ontwerp blijft geldig voor alle aantallen.
Kan ik van hetzelfde product een verschillend ontwerp kiezen of op een andere plaats laten graveren??
Dat kan. Voeg een product toe aan uw winkelwagen. en selecteer dan terug hetzelfde product en selecteer een ander ontwerp.
Sommige producten hebben een extra kost, waarom?
Als het oppervlakte heel groot is zal de laser er veel langer over doen. Dit kost ons meer geld en daardoor stijgt de prijs.
Wat zijn order kosten?
Order kosten (+€2) worden enkel aangerekend als het totale aankoopbedrag lager is dan €10.
Dit moeten we doen om de administratie- en verpakkingskosten laag te houden voor iedereen.
Waarom moet ik mijn adres ingeven en verzendadres?
Dit is standaard ingebouwd en geldig voor de mensen die het toch willen opsturen naar eventueel verre familieleden.
Zijn er nog andere producten beschikbaar?
Neen, enkel wat je hier kan vinden. Dit is gekozen in samenspraak met de school. Wilt u andere producten en andere ontwerpen krijgt u ook nog een extra kortingscode die 6 maand geldig is. De school of vereniging krijgt daar ook nog een deel van deze opbrengst.
Ik kan de tekening niet vinden van mijn kind, wat nu?
Was uw kind aanwezig in de klas tijdens het ontwerpen van hun kunstwerkje? Of misschien hebben wij een foutje gemaakt. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier met vermelding van naam kind, klas, klasnummer. Wij doen dan het nodige.
Hoelang moet ik wachten op mijn bestelling?
Dit is afgesproken met de school. Alles zal tegelijkertijd afgeleverd worden in de klassen. Na de actie.
Kan ik later nog bijbstellen na ontvangst van de producten?
Eventueel kan dat nog. Levering via de school is dan wel niet meer mogelijk. Contacteer ons voor meer info
Algemeen
Kan ik een eigen ontwerp laten graveren?
Via deze actie is het enkel mogelijk een ontwerp uit de lijst te kiezen.
Wat zijn de afmetingen van het product?
Op elke productpagina kan je onderaan bij 'extra informatie' de specificaties bekijken.
Afmetingen, materiaal en nog veel meer.
Zal mijn product er hetzelfde uitzien als de productafbeelding?
Onze producten zijn gemaakt van puur natuurhout, wat betekent dat elk product uniek is en licht kan afwijken van de voorbeeldafbeelding.
Net als geen enkele boom hetzelfde is, is ook geen enkel product hetzelfde.
Al het zwarte in de tekening zal ingebrand worden met de laser. NIET het rode gedeelte, dat zijn enkel hulplijnen.
Is de gravure ook in het zwart zoals de tekening?
Neen, maar bij de producten ziet u wel enkele voorbeelden.
Alles wat zwart is op de tekening zal dieper en donkerder zijn.
Kan ik een factuur op naam van mijn bedrijf krijgen?
Het niet mogelijk om facturen voor bestellingen te verstrekken. Gravex faciliteert de betalingen voor de school of organisatie maar is niet de verkopende partij. Voor een factuur verzoeken wij u zich te melden bij de organisatie van de actie.
Hoe onderhoud ik mijn producten?
Indien het product geen behandeling heeft gehad kan u het beste natuurlijk olie gebruiken. Best geen lijfolie daar deze wel wat kan rieken.
Eveneens zijn er ook speciale producten verkrijgbaar.
Ben ik verplicht een product te personaliseren?
U bent niet verplicht om een product te personaliseren om een bestelling te plaatsen.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
We aanvaarden volgende betaalmethoden:
- Bancontact
- iDeal
- Creditcard (+1,8%)
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Er is geen mogelijk om een bestelling achteraf te betalen of via de school.
Kan ik geld meegeven naar school?
Nee, dit is niet mogelijk. Dit zou het te moeilijk maken voor de opvolging van de bestellingen.
Verzending & bezorging
Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra we je bestelling verzenden krijg je hiervan een bevestigingmail met daarin een track & trace code.
Dit is enkel in speciale gevallen. Anders leveren wij naar de school of vereniging
Kan ik de verzending volgen?
Wanneer we je bestelling verzonden krijg je via e-mail een track & trace code.
Zo kan je te alle tijden de verzending volgen.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Wij leveren alles GRATIS naar de school of vereniging. Selecteer dan ook die optie.
Anders is dit afhankelijk van de locatie en het bedrag van je bestelling:
Belgie:
Bestellingen tot €74,99: €7,50 thuisbezorging of vanaf €4,50,- in een afhaalpunt (op gewicht)
Bestellingen vanaf €75: gratis verzending
Nederland:
Bestellingen tot €89,99: €9,50 thuisbezorging of vanaf €6 in een afhaalpunt (op gewicht)
Bestellingen vanaf €90: gratis verzending
Voor andere landen kan je dit zien voor het afrekenen
Overige
Hoe onderhoud ik mijn snijplank/houten Item?
Om ervoor te zorgen dat jouw gegraveerde snijplank in topconditie blijft, is het belangrijk om hem goed te onderhouden.
Een gepersonaliseerde houten snijplank is niet alleen een duurzaam en stijlvol keukenhulpmiddel, maar ook een uniek stukje kunst in jouw keuken.
Gelukkig is het onderhouden ervan een eenvoudig proces als je de volgende stappen in acht neemt,
Dit zorgt ervoor dat het hout in topconditie blijft en verlengt de levensduur van je snijplank.
- Maak je snijplank na elk gebruik grondig schoon met warm water en een mild afwasmiddel.
- Vermijd schurende of abrasieve schoonmaakmiddelen, deze kunnen de houten snijplank beschadigen.
- Laat je snijplank goed drogen voordat je hem opbergt, dit voorkomt dat het hout gaat rotten of splijten.
- Gebruik je snijplank nooit in de vaatwasser, de hitte en het vocht zijn niet goed voor het hout.
- Gebruik je snijplank nooit om hete pannen op te leggen, dit kan het hout beschadigen of zelfs verkleuren.
- Behandel je snijplank af en toe met houtolie (3 à 4 maanden) om het hout te beschermen en te voeden.
Hoe een snijplank oliën?
Naast het regelmatig schoonmaken van de plank na gebruik, is het ook belangrijk om de plank om de 3 à 4 maanden
opnieuw te behandelen met olie. Het is belangrijk om de juiste olie te gebruiken.
Daarom verkopen wij Butler onderhoudsolie, speciaal gemaakt voor snijplanken. Deze komt in 250ml of 500ml.
Wanneer u de juiste olie hebt kan u aan de slag:
1. Laat dit 15 minuten intrekken en spoel daarna de plank af. Droog deze grondig!
2. Wrijf vervolgens de olie goed in de plank en laat het rustig intrekken. Herhaal dit totdat de plank geen olie meer opneemt.
Bestelling status
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van uw bestelling kan u steeds nakijken op de pagina 'Mijn account'.
Geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen.
Na een bestelling krijgt u via e-mail een bestelbevestiging met al de nodige informatie.
Hebt u na 30 minuten nog steeds geen bevestiging ontvangen?
Kijk dan eerst in 'ongewenste mail' of 'spam' alvorens contact met ons op te nemen via het contactformulier.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het annuleren van een bestelling is niet meer mogelijk na betaling.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op indien u toch wilt annuleren.
Dan bekijken we samen wat we voor je kunnen betekenen.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
U kan steeds contact opnemen met ons via het contactformulier.
Wij kunnen echter niet garanderen dat we een aanpassing kunnen doorvoeren,
aangezien wij na betaling meteen aan de slag gaan met je bestelling.